مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-03پزشكي

آمار سزارین در کردستان کمتر از میانگین کشوری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با بیان اینکه آمار سزارین در کردستان کمتر از میانگین کشوی است، گفت: درصد شاخص سزارین در سال گذشته در کشور 50.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با بیان اینکه آمار سزارین در کردستان کمتر از میانگین کشوی است، گفت: درصد شاخص سزارین در سال گذشته در کشور 50.

5 درصد بوده، در حالی که در استان کردستان این میزان 33.

9 درصد بوده است.

فرزین رضاعی در اولین کمیته دانشگاهی برنامه ترویج زایمان طبیعی که با حضور معاونین درمان و امور بهداشتی و مدیران گروه زنان، بیهوشی، مامایی و مدیر درمان واحد مامایی معاونت درمان در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شاخص سزارین در سال 98 از دانشگاه علوم پزشکی کردستان به عنوان یکی از برترین دانشگاه ها در زمینه کاهش زایمان سزارین نام برده شد.

وی در ادامه به ارتقاء عوامل موثر در زمینه کاهش زایمان سزارین در استان کردستان اشاره کرد و با توجه به متفاوت بودن افراد در پذیرش آموزش ها، ذکر کرد: با توجه به مخاطب باید آموزش های گزینش شده و هوشمند ارائه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه در مواجه شدن با دردهای جسمانی عکس العمل افراد متفاوت است، تصریح کرد: 80 درصد از افراد پذیرش درد را دارند و دیگر افراد باید برای پذیرش درد آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سزارین در کردستان کمتر از میانگین کشوری است

آمار سزارین در کردستان کمتر از میانگین کشوری است