مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-03سياسي

امام خمینی(ره) ه درس ایستادگی و مبارزه با ظلم را به ما آموختند


سی و یکمین سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) ، روز تجدید میثاقی است میان تمام آزادگان با امام خویش؛ که درس ایستادگی و مبارزه با ظلم را به ما آموختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کنگرهٔ ملی همفکری بسیج دانش آموزی آمده است:  امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است  امام خامنه ای(مدظله العالی) چهاردهم خرداد ماه، یاد آور رحلت جان سوز بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کسی که  پرده از جنایات آمریکاو مستکبران عالم برداشت و چهره ی حقیقی غربی ها را آشکار ساخت، مجاهدی نستوه که به ما آموخت در مقابل ظلم  نباید سکوت کرد، خمینی کبیر(ره) است.

هرچند با هجرت آسمانی آن بزرگمرد، داغ سنگینی بر دل یکایک مسلمین جهان ماند، اما تفکر، کلام و اندیشه  امام(ره) همچنان باقیست و جلوه های اعجازگونهٔ شخصییت والای امام عظیم الشأن، اندیشمندان بسیاری را در سرتاسر جهان حیرت و تفکری عمیق فرو برده است؛   آری! هنوز فریاد امام روح الله(ره)،  به گوش می رسد و وجود ظالمان  و طاغوت زمانه را می لرزاند! هنوز نوای دلپذیر پیر جماران ، دل و جانِ محرومان و مستضعفان عالم را مملو  از عشق و امید به نجات و رهایی از ظلم و  پیروزی  در برابر مستکبران می سازد! سی و یکمین سالگرد ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) ، روز تجدید میثاقی است میان تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) ه درس ایستادگی و مبارزه با ظلم را به ما آموختند

امام خمینی(ره) ه درس ایستادگی و مبارزه با ظلم را به ما آموختند