مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-03سياسي

امام جمعه تبریز 1339 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی این شهر اهدا کرد


امام جمعه تبریز در راستای پویش اهدای کتاب اهدای آگاهی، 1339 جلد کتاب از مجموعه کتابخانه شخصی خود به ارزش حدودی 600 میلیون ریال به کتابخانه مرکزی تبریز اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، همزمان با سومین سالروز انتصاب به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در اقدامی ارزشمند و به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنای هرچه بیشتر منابع کتابخانه های عمومی استان، تعداد 1339 جلد انواع کتاب از مجموعه شخصی خود را به کتابخانه مرکزی تبریز اهدا کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به جایگاه مهم کتاب، کتابخوانی و اهدای کتاب خاطرنشان کرد: هیچ مقوله ای و هیچ وسیله ای جای کتاب را نمی گیرد.

وی اظهار کرد: با کتاب مأنوس باشیم و بعد از مأنوس شدن خود آن را در اختیار دیگران نیز قرار بدهیم.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: هرکسی در خانه کتابی دارد که آن را مطالعه کرده در خانه نگه ندارد بلکه آن را به کتابخانه های عمومی اهدا کند.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال 1399 طرح طرح سراسری اهدای کتاب اهدای آگاهی به منظور ارتقا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه های عمومی، ایجاد حس همبستگی در میان مردم، ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه ها و معرفی کتابخانه های عمومی و … ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز 1339 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی این شهر اهدا کرد

امام جمعه تبریز 1339 جلد کتاب به کتابخانه مرکزی این شهر اهدا کرد