مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-03سياسي

نهضت امام خمینی روشنایی بخش مسیر مقاومت در برابر استکبار بود


راه امام خمینی راه نور است و او جلوه زیبایی های عدل را بر جهانیان نمایاند تا امروز راهش روشنی بخش مقاومت مظلومان در برابر استکبار جهان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در روزگاری که تار و پودش را ظلم و خفقان در برگرفته و هرجا از ظلمش پر و از عدلش تهی بود، مردی از جنس نور بر آمده از سلاله پاک رسول الله (ص) راهی را پیمود تا عظمت پوشالین بت های خونخوار میهن را بشکند و ابراهیمی شود که کاخ ظلم و ستم را بر سر ظالمان زمان فرو ریزد.

پانزدهم خرداد، سرآغاز تلالو تقابل عدل خمینی با ظلم پهلوی است.

این روز همان نقطه عطفی است که سردار کبیر انقلاب, حکومت سراسر جور پهلوی را در تشبیه دلاورانه خود با حکومت یزید یکسان دانست.

ظلم هایی را که آن ظالمان بر نفوس مظلوم این میهن روا داشتند باعث شد تا حکومت ما جاری شود و راه عاشورا را ادامه دهد و این روز هم همچون روز عاشورا، عزای عمومی اعلام گردد.

امام راحل در آن روز برخلاف عادت متعارف, نخست به روضه ای پرداخت تا دلها را معطوف جور و ظلمی کند که سالها است مردم را از خود گرفته, چشم بر حقشان بسته, و ردای خدمت به آمریکا را بر تن دارد.

کوردلانی که تاب شنیدن حرف حق امام را نداشتند و از آگاهی مردم خود در وحشت بودند، چهره مزورانه خود را کنار زدند و جان هزاران بی گناه را گرفتند تا به خیال خام خود, را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام خمینی روشنایی بخش مسیر مقاومت در برابر استکبار بود

نهضت امام خمینی روشنایی بخش مسیر مقاومت در برابر استکبار بود