مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-03سياسي

جوانان اردلی تهدید کرونا را به فرصتی برای همدلی تبدیل کردند


جوانان شهرستان اردل با تشکیل یک قرارگاه مردمی توانستند در موضوع کرونا کارهایی شبیه به جمع آوری کمک 230 میلیون تومانی، ضد عفونی معابر، ذبح 15 راس گوسفند و .

- مریم رضی پور شهید سلیمانی یک جمله معروفی دارد که بعد از شهادتشان این جکله خیلی دست به دست شد؛ فرصتی که در تهدیدهاست در خود فرصت ها نیست ؛ این جمله یکی از مصادیق باور به تفکر جهادی و نترسیدن از مشکلات پیش رو برای رسیدن به اهداف است.

جوانان شهرستان اردل، این روزها یکی از بهترین مصادیق برای اثبات جمله فوق هستند؛ جوانانی در یکی از محروم ترین شهرستان های نه فقط چهارمحال و بختیاری، بلکه در سطح کشور؛ دست به دست هم می دهند و با تشکیل یک قرارگاه مردمی به جنگ مبارزه با ویروس کرونا می روند.

ویروس کرونا، دشمنی بیولوژیک و مخرب است و در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد و سلامت اثر سوء داشته؛ ماموریت قرارگاه مردمی جوانان اردلی هم کاستن اثرات تخریب این ویروس می شود.

تهیه و توزیع ماسک، موادشوینده و ضدعفونی کننده در شهرستان اردل، تهیه بسته های غذایی و بهداشتی و توزیع آن ها بین مردم نیازمند از جمله اقدامات این گروه جهادی است.

اولین حرکت قرارگاه تولید ماسک بود مسؤول قرارگاه مردمی مدافعان سلامت اردل با بیان اینکه با بحرانی تر شدن شرایط عمومی مرتبط با ویروس کرونا و اعلام خطر شیوع فراگیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان اردلی تهدید کرونا را به فرصتی برای همدلی تبدیل کردند

جوانان اردلی تهدید کرونا را به فرصتی برای همدلی تبدیل کردند