مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-03سياسي

اندیشه حضرت امام خمینی (ره) فرامکانی و فرازمانی است


رییس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فراتر از زمان و مکان می اندیشید و اندیشه او فرازمانی است.

- ساری - رییس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فراتر از زمان و مکان می اندیشید و اندیشه او فرازمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی سه شنبه شب در مراسم سی ویکمین سال گشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که بارعایت توصیه های بهداشتی در حسینیه شهدای مدافع حرم ساری برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)، رساترین پیام اسلام ناب محمدی (ص) در دوران معاصر بود، شخصیتی که اعم از دوست و دشمن، مسلمان و غیرمسلمان و اندیشمند و سیاستمدار و نخبگان دنیا همگی برشخصیت والا و بی نظیر این رهبر عظیم الشان اذعان و اعتراف دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استکبارستیزی و سازش ناپذیری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) واژه های قرآنی مثل استکبار و طاغوت را در صحنه مبارزات سیاسی عملاً وارد ساخت و ضمن آشنا کردن مردم با ابعاد و خصوصیات آن، مبارزات ضداستکباری و ضد طاغوتی خود را تا لحظه آخر عمر ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه حضرت امام خمینی (ره) فرامکانی و فرازمانی است

اندیشه حضرت امام خمینی (ره) فرامکانی و فرازمانی است