مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-03سياسي

ویزیت رایگان زائران مشکوک به کرونا در دارالشفای مسجد مقدس جمکران


مسئول دارالشفای حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی 24 ساعته این مکان مقدس، گفت: زائران این مکان مقدس می توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفا در مقابل باب المعصومه(سلام الله علیها) مراجعه کرده .

- ایسنا/قم مسئول دارالشفای حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) مسجد مقدس جمکران با اشاره به بازگشایی 24 ساعته این مکان مقدس، گفت: زائران این مکان مقدس می توانند در صورت وجود هر گونه علائم غیر طبیعی به دارالشفا در مقابل باب المعصومه(سلام الله علیها) مراجعه کرده و به صورت رایگان ویزیت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، دکتر علی بیگدلی با اشاره به بازگشایی این مکان مقدس و لزوم رعایت پروتکلهای ابلاغ شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: خادمین مسجد مقدس جمکران تمامی تلاش خود را در ایجاد محیط معنوی امن و سلامت به کار بسته اند تا زائران بتوانند با آرامش خاطر در این مکان مقدس حضور یافته و به انجام امور عبادی بپردازند.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک و دستکش در هنگام ورود به مسجد مقدس جمکران برای تمامی زائران الزامی است و افرادی که دارای بیماریهای زمینه ای و مزمن هستند و یا دچار ضعف عمومی سیستم بدن میباشند حتی الامکان در این مرحله، از حضور در این مکان خودداری فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان زائران مشکوک به کرونا در دارالشفای مسجد مقدس جمکران

ویزیت رایگان زائران مشکوک به کرونا در دارالشفای مسجد مقدس جمکران