مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-03سياسي

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، نام و یاد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

- پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، نام و یاد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است: بسمه تعالی سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یادآور مبارزات انقلابی و مجاهدت های روشنگرانه بزرگ مردی است که با ایمان، صلابت، شجاعت و اراده ای راسخ توانست در مقابل نظام ظالمانه استعمار خارجی و استبداد شاهنشاهی، انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران را رقم زند، انقلابی که نویدبخش پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی باشد.

آن رهبر فرزانه با برافراشتن پرچم اسلام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نور امید به پیروزی حق علیه باطل را در دل مسلمانان مظلوم و انسان های آزاده جهان زنده کرد و تحقق بخش حرکت های استقلال طلبانه و آزادی خواهانه به ویژه در میان ملت های اسلامی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)