مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 01:252020-06-02سياسي

نیمه خرداد یادآور روزهای پرحادثه و عروج ملکوتی خورشید جماران است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پرحادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، - حسین خوش اقبال در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تسلیت ایام 14 و 15 خرداد اظهار داشت: نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است.

بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دل های ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند امام کبیر ما عصر جدیدی را در زمان ما آغاز کردند ، امام راحل فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

وی تصریح کرد: تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پرحادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود و شخصیت بی نظیری که در جهان بی روح و در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه خرداد یادآور روزهای پرحادثه و عروج ملکوتی خورشید جماران است

نیمه خرداد یادآور روزهای پرحادثه و عروج ملکوتی خورشید جماران است