مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 20:302020-06-02سياسي

تنگستان با کمبود نیروی انسانی و تعداد زیاد مدارس تخریبی روبرو است


تنگستان با کمبود نیروی انسانی و تعداد زیاد مدارس تخریبی روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش تنگستان با اشاره به جایگاه والای آموزش و پرورش اظهار داشت: توجه ویژه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش یکی از مهمترین وظایف مسولان است.

وی تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت هر جامعه و کشور، نیاز به رشد و تحول بنیادین در مسائل فرهنگی نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن جامعه و کشور است.

رفیعی پور خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بنیادی ترین محور و از ارکان مهم توسعه بوده و آموزش و پرورش، محور دانش و توسعه است.

فرماندار تنگستان افزود: تغییرات مدیریتی لازمه هر سازمان و نهادی است و هدف از تغییرات مدیریتی، تلاش برای انتقال و کسب تجربه افراد در جایگاه های مختلف برای چابک سازی سازمان است.

وی تعلیم و تربیت را اولویت مهم جامعه دانست و افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند آموزش و تربیت افرادی متعهد ، متخصص و کاردان بوده و این مهم بر عهده آموزش و پرورش است.

رفیعی پور یکی از چالش های حوزه آموزش و پرورش تنگستان را کمبود نیرو در سطح مدارس و تعداد زیاد مدارس تخریبی برشمرد و بیان داشت: علی رغم احداث واحدهای آموزشی متعدد در این دولت و در شهرستان تنگستان هنوز تا نقطه مطلوب فاصله دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگستان با کمبود نیروی انسانی و تعداد زیاد مدارس تخریبی روبرو است

تنگستان با کمبود نیروی انسانی و تعداد زیاد مدارس تخریبی روبرو است