مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 20:102020-06-02سياسي

فرماندار جدید خوانسار معارفه شد


مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید خوانسار با حضور استاندار اصفهان و امام جمعه این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی عصر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار خوانسار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی استثنایی در جهان امروز است، شکل انقلاب ها در اندک اشکالی با انقلاب ما شباهت دارند اما مبانی انقلاب ما دینی اسلامی است.

امام جمعه خوانسار افزود: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تحمل تمام فشارهای لیبرالیسم، نهضت انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان صادر شده است.

وی با  خدمات ارزنده 40 ساله انقلاب گفت: انقلاب ما در حال گذر از بدترین فشارهای اقتصادی است، سخت ترین فشار اقتصادی که در جهان نظیر ندارد بر کشور و افراد کشور ایران تحمیل می شود و به توانمندی مردم برای گذر از این سختی ها نیاز داریم.

خواجه کریمی تأکید کرد: اقتدار و توانایی ما در این است که از تمام امکانات موجود برای رشد و توسعه و تعالی کشور استفاده کنیم، هر دولتی در نظام جمهوری اسلامی روی کار بیاید این شرایط سخت اقتصادی را دارد و باید سپری کند، نیاز به کار کردن زیاد داریم چون نظام ما جمهوری اسلامی است و عدالت خواه و عدالت جو و عدالت گستر است و مطالبات مردم از این نظام برای ایجاد عدالت خیلی گسترده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید خوانسار معارفه شد

فرماندار جدید خوانسار معارفه شد