مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:502020-06-02اقتصادي

6 صندوق زنان روستایی در دامغان فعال شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه امروز مشارکت زنان از جمله ابزارهای اساسی توسعه است گفت: تعداد 6 صندوق فعال زنان روستایی در این شهرستان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحسن طباطباییان شب گذشته در نشست بررسی وضع صندوق های روستایی اظهار داشت: یکی از اصلی ترین زمینه های مشارکت زنان در جامعه روستایی ایجاد کسب وکارهای کوچک و خوداشتغالی است.

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان دارای 6 صندوق فعال زنان روستایی است افزود: این صندوق های علاوه بر ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی زنان روستایی گامی مهم در راستای تأمین نیازهای مالی خانواده ها و ایجاد اشتغال متناسب روستا در کاهش مهاجرت بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه یکی از فعالیت های صندوق فعال زنان روستایی فرآوری گل محمدی است افزود: با برداشت گل محمدی از مزارع دست کاشت، زنان روستایی گلاب گیری کاملاً سنتی در این صندوق ها را آغاز کرده اند که فروش آن می تواند گامی مؤثر و درخور توجه در ارتقاء اقتصاد خانواده روستایی باشد.

طباطباییان ابراز امیدواری کرد با توجه به اشتغال های کوچک و خانگی می توان گامی مؤثر در جهت کاهش تولید محصولات خانوادگی برداشت و با ثبت برند برای محصولات خانگی شاهد اختصاص سود و ارزش افزوده تولید گل محمدی به صندوق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 صندوق زنان روستایی در دامغان فعال شد

6 صندوق زنان روستایی در دامغان فعال شد