مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:502020-06-02سياسي

بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) از شعائر اسلامی است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: بزرگداشت یاد و نام امام راحل از شعائر اسلامی نظام و تلاشی در مسیر ترویج دین خدا و اسلام و اهداف بلندِ احیاکننده ارزش های اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است:  حضرت امام خمینی(ره) عبدصالح و بنده خاضع خدا، یکی از برترین چهره های تاریخ بشریّت و شخصیت اسطوره ای استثنایی عصر، زنده کننده بعثت انبیاء و امامت اوصیاء در خاطره ها است که با قیام لله به اسلام عزّت بخشید، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز در آورد و ملّت ایران را از اسارتِ بیگانگان نجات داد، برای آنان شخصیّت و خودباوری را به ارمغان آورد و صلای استقلال و آزادگی را در سراسر گیتی سر داد و امید را در دل های ملل تحت ستم زنده کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: عزیز بی همتای امّت اسلامی، حجّت خدا در عصر ما و نشانه عظمت الهی است و بزرگداشت یاد و نام آن چهره درخشان عالم از شعائر اسلامی نظام و تلاشی در مسیر ترویج دین خدا و اسلام و اهداف بلندِ احیاکننده ارزش های اسلامی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی آن عزیز سفرکرده و حقیقت همیشه زنده تاریخ به عنوان فرصتی برای ابراز وفاداری به اصول و آرمان های امام بزرگوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) از شعائر اسلامی است

بزرگداشت یاد و نام امام خمینی(ره) از شعائر اسلامی است