مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 17:052020-06-02حوادث

وقوع بیش از 23 هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته


دبیر شورای ترافیک استانداری لرستان گفت: 23 هزار و 419 فقره تصادف در استان طی سال گذشته رخ داده که از این تعداد 5 هزار و 751 فقره تصادف مربوط به بروجرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا کشاورز روز سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در استان لرستان 44 نقطه حادثه خیز تصادفات وجود دارد که از این تعداد 11 نقطه حادثه خیز مربوط به بروجرد است.

وی با اشاره به آمار تصادفات در شهرستان بروجرد تصریح کرد: سال گذشته آمار تصادفات در شهرستان بروجرد 38 درصد کاهش یافته و 689 مورد تصادف جرحی رخ داده است.

کشاورز ادامه داد: سال قبل بیشترین تصادفات بروجرد در محور کمربندی با 41 فقره تصادف و سپس در خیابان تختی با 31 فقره تصادف بوده و بعد از این دو نقطه در منطقه علی آباد نیز تصادفات زیادی رخ داده است.

دبیر شورای ترافیک استانداری لرستان گفت: در سال 98 تعداد 23 هزار و 419 فقره تصادف در استان رخ داده که از این تعداد پنج هزار و 751 فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در شهرستان بروجرد بوده است.

کشاورز با اشاره به اینکه اتوبوس های درون شهری حق خروج از شهر ندارند، افزود: علاوه بر این مورد، تردد اتوبوس های برون شهری هم بدون مجوز راهداری ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع بیش از 23 هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته

وقوع بیش از 23 هزار فقره تصادف در لرستان طی سال گذشته