مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 16:502020-06-02سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و جهاد دانشگاهی بوشهر


نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی و جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی و جهاد دانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این نشست عنوان کرد: در حوزه های آموزش، پژوهش و سایر توانمندی های جهاد دانشگاهی آماده همکاری و تعامل و خدمات دهی هستیم.

علی احمدی زاده با اشاره به سوابق آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: اعتقاد ما بر پژوهش های کاربردی و نه پژوهش های کتابخانه ای است تا بتوانیم به قشری که باید و جامعه هدف خود خدمات لازم را ارائه بدهیم.

وی افزود: تشکیل کارگروه های علمی و تخصصی با هدف آموزش صحیح، پژوهش کاربردی و همچنین اقدامات فرهنگی موثر در حوزه های مختلف مورد نظر می تواند در راستای اهداف عالی سازمانی بسیار مثمر ثمر واقع شود.

استفاده از ظرفیت های دانشگاهی برای توانمندسازی نیروی انسانی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت های دانشگاهی گفت: منابع انسانی سرمایه اصلی ما هستند و هر چقدر که نیروی انسانی ما دانش، علم و مهارت بیشتری در حوزه تخصصی خود داشته باشد می تواند در راستای اجرای سیاست قوه قضاییه یعن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و جهاد دانشگاهی بوشهر

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل زندان ها و جهاد دانشگاهی بوشهر