مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:502020-06-02سياسي

یادمان12 سردار شهید سپاه ناحیه قوچان رونمایی شد


فرمانده سپاه ناحیه قوچان از رونمایی اولین یادمان 12 سردار شهید سپاه ناحیه این شهرستان با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان نظامی و اداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی ظهر امروز در حاشیه افتتاح اولین یادمان 12 سردار شهید سپاه ناحیه قوچان در جمع مدیران و مسؤولان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از خرداد سال 42 به عنوان نقطه عطفی در شکل گیری حرکت مردم آغاز شد و امروز این انقلاب بدون نام امام(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با تأکید بر این مطلب که یک فکر و اندیشه وقتی حقیقت خود را بشناسد می تواند راه خود را پیدا کند، افزود: امروز فکر امام خمینی(ره) را آزادی خواهان جهان درک کرده اند و به واسطه این فکر، اندیشه امام(ره) مرزهای جغرافیا را پشت سر گذاشته و در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.

همراهی نکردن برخی افراد در نصب یادمان شهدا در مساجد قوچان امام جمعه قوچان نیز با یادآوری این موضوع که قرار بود تا پایان سال 98 کلیه مساجد شهر دارای یادمان شهدا باشند،گفت: متأسفانه ویروس کرونا و البته همراهی نکردن برخی افراد در سطح شهرستان باعث شد که این اتفاق عملی نشود.

حجت الاسلام محمدعلی دستجردی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز یکی پس از دیگری دچار مشکل می شوند اما انقلاب اسلامی به برکت خود شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان12 سردار شهید سپاه ناحیه قوچان رونمایی شد

یادمان12 سردار شهید سپاه ناحیه قوچان رونمایی شد