مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-02سياسي

تحریم های آمریکا نباید در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند


رییس جمهور در گفتگو با رییس جمهور صربستان، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم تحریم های ظالمانه آمریکا در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در گفتگوی تلفنی با الکساندر ووچیچ رییس جمهور صربستان، به برنامه ریزی ها و موفقیت های کشورمان در مقابله با بیماری کرونا از جمله تولید کیت های شناسایی توسط شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده انتقال تجربیات و همکاری های علمی و فناوری با صربستان در این راستا است.

رییس جمهور با استقبال از پیشنهاد توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور، آن را یک ضرورت در راستای تامین منافع دو ملت دانست و اظهار داشت: مسئولان دو کشور باید از تمامی ظرفیت ها و فرصت های موجود برای گسترش همکاری ها و فعالیت های مشترک اقتصادی استفاده نمایند.

روحانی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم تحریم های ظالمانه آمریکا در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های همکاری، در راستای منافع دو ملت گام برداریم.

رییس جمهور با اشاره به مواضع مشترک در زمینه مقابله با یکجانبه گرایی و لزوم همکاری بیشتر دو کشور در مجامع و سازمان های بین المللی، گفت: دو ملت ایران و صربستان همواره برای حفظ استقلال خود در برابر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا نباید در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند

تحریم های آمریکا نباید در توسعه روابط اقتصادی دو کشور خللی ایجاد کند