مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:202020-06-02اجتماعي

فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز در بستر فضای مجازی پیگیری شود


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با توجه به محدودیت های پیش آمده در کشور خواستار پیگیری فعالیت های قرآنی دانش آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه شاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، نشست هم اندیشی روسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان قرآن، عترت ونماز استان های سراسر کشور صبح امروز دوشنبه دوازدهم خرداد ماه با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شرایط کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده برای فعالیت های حضوری بر ضرورت پرداختن بیش از پیش به فعالیتهای پرورشی به ویژه فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز در بستر فضای مجازی تاکید کرد.

وی همچنین بر اجرای همه فعالیت های از پیش تعیین شده نظیر برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان، توجه ویژه به اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه اجتماعی شاد جهت تقویت فعالیت های قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز در بستر فضای مجازی پیگیری شود

فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز در بستر فضای مجازی پیگیری شود