مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:152020-06-02سياسي

لزوم ایجاد مرکزی فرهنگی برای استفاده اعضای کانون های در شیراز


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس بر لزوم ایجاد مرکزی فرهنگی برای استفاده اعضای کانون های مساجد کشور در شیراز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین امیدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: جلسه ای در دفتر مدیرکل امور اجتماعی، استانداری فارس برگزار شد که دستور جلسه ایجاد مرکز فرهنگی، برای استفاده و بهره برداری بچه های مسجدی در سراسر کشور بود.

وی بر لزوم ایجاد مرکزی فرهنگی برای استفاده اعضای کانون های مساجد کشور در شیراز تاکید کرد و گفت: جلسه ای در دفتر مدیرکل امور اجتماعی، استانداری فارس برگزار شد که دستور جلسه ایجاد مرکز فرهنگی، برای استفاده و بهره برداری بچه های مسجدی در سراسر کشور بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که شیراز محوریتی در حوزه گردشگری، فرهنگی و مذهبی دارد و سومین حرم اهل بیت (ع) محسوب می شود، اظهار کرد: احداث چنین مجموعه اثرگذاری می تواند موقعیت خوبی برای بچه های مسجدی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیون نفر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه سجا ثبت نام کرده اند، افزود: 100 هزار نفر از اینها سهم فارس هستند که می توانند از این مرکز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد مرکزی فرهنگی برای استفاده اعضای کانون های در شیراز

لزوم ایجاد مرکزی فرهنگی برای استفاده اعضای کانون های در شیراز