مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-02سياسي

13 عنوان برنامه سالروز ارتحال امام در سمنان اجرا می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: 13 برنامه محوری در شهرهای استان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری با اشاره به برنامه های شاخص و محوری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان سمنان بیان کرد: 13 برنامه محوری تدارک دیده شده که کاروان پیاده روی دوستداران امام راحل (ره) در سمنان از معراج شهدای سمنان به سمت گلزار شهدای امام زاده یحیی (ع) همزمان با عصر سیزدهم خردادماه و مراسم گرامیداشت این روز در صحن مسجد امام خمینی (ره) سمنان همزمان با روز چهاردهم خردادماه ساعت 19 از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: برنامه محوری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شاهرود همزمان با ساعت 10:30 صبح چهاردهم خردادماه به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) و در گرمسار روز چهاردهم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دو برنامه محوری ارتحال امام در دامغان با حضور مردم علاقه مندان و عاشق انقلاب این شهرستان برگزار می شود، بیان کرد: مسجد جامع دامغان امروز، سیزدهم خردادماه بعد از مغرب و عشا میزبان یکی از این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 عنوان برنامه سالروز ارتحال امام در سمنان اجرا می شود

13 عنوان برنامه سالروز ارتحال امام در سمنان اجرا می شود