مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-02سياسي

وضعیت سفید در قرچک/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است


فرماندار قرچک با اعلام وضعیت سفید این شهرستان گفت: شرایط کرونایی پایان نیافته است و مردم باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار کرد: علاوه بر خدماتی که در طول این مدت در حوزه درمان اتفاق افتاد در حوزه پیشگیری نیز شاهد اقدامات خوبی در شهرستان بودیم.

وی این خدمات و اتفاقات را حاصل همکاری تمامی ادارات، ارگان ها و گروه های مختلف اجتماعی دانست و افزود: در این مدت شاهد همدلی گسترده ای در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا بودیم.

فرماندار قرچک اضافه کرد: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت و درمان مبنی بر احتمال شیوع گسترده این ویروس در فصول پاییز و زمستان نباید هیچ گاه از رعایت دستورالعمل های بهداشتی غافل شد و سلامت فردی از افراد جامعه را به خطر انداخت.

خطیبی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تسلیت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: قرچک مشهد شهدای 15خرداد بوده و خدمت در این دیار افتخاری بزرگ محسوب می شود همچنین بار امانتی که شهدا به ما محول کردند را دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفید در قرچک/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است

وضعیت سفید در قرچک/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است