مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-02پزشكي

دهاقان در حال حاضر بیمار بستری کووید 19 ندارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان گفت: شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید قرار کرونا دارد اما مردم باید تا پایان کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله ثالثی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان دهاقان که به ریاست معاون فرمانداری دهاقان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان دهاقان پس از شهرستان های خور و بیابانک و بویین و میاندشت در رتبه سوم از لحاظ کمترین بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 در بین شهرستان های استان اصفهان قرار دارد.

وی افزود: تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در شهرستان دهاقان تاکنون 27 نفر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان بیان داشت: از این تعداد مبتلا ،13 نفر طی نمونه گیری انجام گرفته در مرکز بیماری های حاد تنفسی به صورت سرپایی و 14 نفر هم به صورت بستری ثبت شده اند؛ خوشبختانه شهرستان دهاقان تا کنون بیمار بستری ندارد و تمامی بیماران مثبت بهبود یافته اند.

ثالثی افزود: شهرستان دهاقان فعلاً در وضعیت سفید قرار دارد، اما به این معنا نیست که همشهریان عزیز از نکات بهداشتی فردی و عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی غافل شوند و باید تا پایان مهار کرونا از این نکات را رعایت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهاقان در حال حاضر بیمار بستری کووید 19 ندارد

دهاقان در حال حاضر بیمار بستری کووید 19 ندارد