مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-02سياسي

هیچ سیاستمداری به اندازه امام خمینی (ره) تبحر ندارد


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: هیچ سیاستمداری به اندازه امام خمینی (ره) تبحر ندارد، ایشان به هیچ کس توهین نمی کردند و چنین انقلابی که در دنیا بی نظیر است را ایجاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در ابتدای درس خارج فقه با اشاره به 14 خرداد روز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: هر دو روز مربوط به رهبر کبیر انقلاب است و باید بزرگ داشته بود.

امام جمعه اصفهان افزود: پس از دستگیری امام خمینی (ره) در 15 خرداد قیام مردم در شهرهای مختلف برای حمایت از امام و آزادی ایشان ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: کسانی که امام را دستگیر کردند فکر می کردند امام بعد از آزادی فعالیت های خود را ادامه نمی دهد و وقتی شجاعت امام را پس از آزادی دیدند، ایشان را به ترکیه و پس از آن به نجف تبعید کردند.

وی با بیان اینکه امام پس از آزدای از زندان نسبت به کشته شدن مردم اطلاعی نداشتند، اضافه کرد: ایشان پس از 6 ماه که در زندان تهران بودن در نخستین سخنرانی پس از آزادی شان در مسجد اعظم برای اولین جمله إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ را استفاده کردند و از مردانگی و شجاعت مردم قدردانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سیاستمداری به اندازه امام خمینی (ره) تبحر ندارد

هیچ سیاستمداری به اندازه امام خمینی (ره) تبحر ندارد