مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-02سياسي

اهمال در اجرای زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد داد معاون استاندار را درآورد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: اهمال راهداری در اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی موجب غیرمعقول بوده و پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، گودرز امیری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک لرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: راهداری در اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد تعلل و اهمال کرده است.

وی با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد عنوان کرد: نباید اینگونه باشد که مدیران بدون آمادگی، برنامه و پیش فرض در جلسه حضور یابند، چرا که خروجی لازم را به به همراه نداشته و کارها پیش نمی رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری باید طی روزهای آتی با هماهنگی به منظور جابجایی زیرساخت ها، عملیات خاکبرداری پروژه را آغاز کرده و بیش از این تعلل نکند.

امیری اجرای علمی و مدیریت شده پروژه ها و فعالیت های عمرانی و خدماتی را از اولویت های اولیه برشمرد و ادامه داد: راهداری باید تدابیری اتخاذ کند تا در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پادگان مهندسی عملیات اجرایی این پروژه عملا آغاز شود.

وی با انتقاد از تعلل چند ماهه راهداری در آغاز این پروژه زیرگذر افزود: مدیران دستگاه های اجرایی به جای محول کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمال در اجرای زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد داد معاون استاندار را درآورد

اهمال در اجرای زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد داد معاون استاندار را درآورد