مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-02اقتصادي

اسفندیاری پور: 30 درصد مطالبات گندمکاران تاکنون پرداخت نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل اسفندیاری پور مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: - مجری طرح گندم کشور گفت: 30 درصد مطالبات گندمکاران تاکنون پرداخت نشده و طبق قانون باید 3 ارگان دولتی به تامین اعتبار خرید گندم زودتر اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل اسفندیاری پور مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: تا به امروز 2.

1 میلیون تن گندم از خریداران خریداری شده و حدود 70 درصد پول آن ها پرداخت شده و 30 درصد پول کشاورزان تاکنون پرداخت نشده است.

اسنفدیاری پور گفت: طبق قانون 30 هزار میلیارد تومان باید از سوی بازرگانی دولتی، سازمان هدفمندی یارانه ها و بانک مرکزی تأمین شود و آن ها باید سریعتر این اعتبار را تامین کنند.

وی با اشاره به جزییات این تأمین مالی گفت: 12.

1 هزار میلیارد تومان توسط سازمان هدفمندی یارانه ها، بیش از 11 هزار میلیارد تومان توسط بانک مرکزی در قالب تسهیلات و 6 هزار میلیارد تومان توسط شرکت بازرگانی دولتی باید تأمین شود تا پول گندمکاران به موقع پرداخت شود و همچنین کشاورزان برای دور بعدی کشت نقدینگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفندیاری پور: 30 درصد مطالبات گندمکاران تاکنون پرداخت نشده

اسفندیاری پور: 30 درصد مطالبات گندمکاران تاکنون پرداخت نشده