مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-02سياسي

حقوق عمومی و خصوصی در بررسی پرونده باغات رعایت شود


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، تاکید کرد: در بررسی پرونده باغات حقوق عمومی و خصوصی باید رعایت شود و صرفا با نظر شفاهی بدون مستندات تصمیم گیری نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی در دویست و هفدهمین جلسه شوراو در جریان بررسی یکی از پرونده های پلاک ثبتی املاک از منظر باغ یا غیر باغ بودن، اظهار کرد: مستندات کمیسیون باغات درباره این ملک، مبنی بر باغ بودن آن است اما در صحن اعلام شد که این ملک حدنصاب باغ بودن را از نظر مساحت ندارد.

وی ادامه داد: اینگونه نمیتوان درباره پرونده باغات تصمیم گرفت، پیشنهاد دارم بررسی این پرونده از دستور خارج شود و مجددا در کمیسیون مربوطه مطابق با مستندات اعم از عرصه و عیان، محیط بن درختان و غیره بررسی شود.

رسولی اعلام کرد: نظر کمیسیون درباره ملکی نباید با نظر شفاهی تغییر کند، شخصا نمی توانم نسبت به این ملک بدون ارائه مستندات رای دهم.

بعد از بررسی مجددا متناسب با مستندات می توان درباره این ملک نظر داد.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: حقوق عمومی و خصوصی در بررسی پرونده باغات باید رعایت شود از این رو درخواست بازگشت این پرونده به کمیسیون باغات را دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق عمومی و خصوصی در بررسی پرونده باغات رعایت شود

حقوق عمومی و خصوصی در بررسی پرونده باغات رعایت شود