مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-02سياسي

مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل در استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای چهارشنبه 14خرداد و پنچشنبه 15خرداد برگزار می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل در استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای چهارشنبه 14خرداد و پنچشنبه 15خرداد برگزار می شود.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به علت شیوع ویروس کرونا مردم با رعایت نکات بهداشتی می توانند در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج و همچنین در مساجد محلات خود حضور یابند.

وی اظهارکرد: در بعضی از مساجد استان که روحانی حضور ندارد، طلاب و اساتید حوزه در مورد سبک زندگی و شخصیت امام خمینی(ره) در جهان اسلام و همچنین اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران سخنرانی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به علت شیوع ویروس بیماری کرونا و محدودیت های که به علت این بیماری وجود دارد سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی(ره) به صورت زنده در مصلی امام خمینی شهر یاسوج پخش می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مراسم بزرگداشت رحلت امام راحل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود