مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-02اقتصادي

فریزرهای صنعتی باکیفیت تولید شد


یک شرکت دانش بنیان داخلی با تمرکز بر نیاز صنایع کشور به انواع سردخانه، یخچال و فریزرهای صنعتی، تلاش کرد تا این نیاز را با توان داخلی و به کمک فناوری های پیشرفته تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان فعالیت خود را با تولید و توزیع انواع سردخانه، یخچال و فریزرهای صنعتی در سراسر کشور آغاز کرد و هم اکنون با تحقیق و پژوهش درست توانسته تولیدات خود را با کیفیت و تکنولوژی های جدید و به روز دنیا ارائه دهد.

احسان مهدوی مدیرعامل این شرکت گفت: محصولات این شرکت شامل سیستم های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی و صنعتی، چمبرهای تست محیطی، یخچال ها، فریزرها و دیپ فریزرها، چیلرها، مینی چیلرها، آبسردکن های صنعتی و تجاری و شیرسردکن ها در ظرفیت ها و طراحی های مختلف و سیستم های کنترل و نمایش می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت دانش بنیان با تولید محصولات کاربردی در صنایع مختلف به کاهش ارزبری از کشور کمک کرده است، گفت: با تولید انواع یخچال ها، فریزر ها، دیپ فریزها، چمبرها و محفظه های تست دمایی برنامه پذیر و دما ثابت از دمای 80- تا 180 + درجه سانتیگراد با کاربردهای پزشکی، آزمایشگاهی، صنعتی در انواع ضد انفجار و متعارف با قیمت پایین تر و کیفیتی هم سطح محصولات مشابه خارجی، خروج ارز از کشور را کم کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریزرهای صنعتی باکیفیت تولید شد

فریزرهای صنعتی باکیفیت تولید شد