مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-02سياسي

امام اقیانوس حلم، شجاعت و غیرت بود


امام اقیانوسی از حلم و علم و تواضع و شجاعت و غیرت بود به همین دلیل مردم که این ویژگی ها را در وجود آن حضرت دیدند فدایی امام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی و قیام خونین 15 خرداد ظهر سه شنبه مراسمی با حضور حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی عباسی در این مراسم گفت: ماه خرداد یادآور تقویم تاریخ ارزشمندی است که می تواند برای آیندگان و نسل جوان آموزنده باشد.

وی بیان کرد: امام راحل در دوران خفقان رژیم ستم شاهی با اتکا به خداوند حرکتی را آغاز کرد که کمتر کسی فکر می کرد موفق شود.

عباسی تصریح کرد: امام ویژگی های ارزشمندی داشت و با اتکا به ایمان، یقین به هدف و اعتقاد به درستی راهش و نیز ایمان به مردم توانست انقلاب اسلامی را به نتیجه برساند.

این استاد حوزه اظهار داشت: حرکت و منش امام آنقدر تأثیر گذار بود که ملل دیگر را نیز تحت تأثیر قرار داد و امروز دستاوردهای حرکت امام در اقصی نقاط جهان دیده می شود.

وی گفت: امام چون ایمان واقعی داشت لذا به تنهایی کارهای ناممکن را آغاز می کرد و در دوران عمر با برکت خود و در زمان استبداد فریاد زد تا علمای مشهد، قم و نجف بیدار شده و علیه استبداد و استعمار قیام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام اقیانوس حلم، شجاعت و غیرت بود

امام اقیانوس حلم، شجاعت و غیرت بود