مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-02سياسي

حمایت 18 میلیاردی اوقاف از آسیب دیدگان کرونایی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با بیان اینکه درآمد موقوفات ابرکوه در سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است، اذعان کرد: ابرکوه یکی از فقیرترین شهرستان ها در حوزه درآمد موقوفات است که علت اصلی آن مزروعی و کشاورزی بودن رقبات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل حجت الاسلام حسین زارع زاده در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: تبیین ظرفیت وقف موجب حل مشکلات اجتماعی و ایجاد تغییرات گسترده در کشور می شود که متأسفانه تا حدودی این ظرفیت مغفول مانده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با تأکید بر اینکه وقف می تواند بهترین کمک برای دولت در جهت رفع مشکلات جامعه باشد خاطرنشان کرد: وقف می تواند بخش هایی از وظایف حاکمیت را بر عهده گیرد که نمونه آن حمایت 18 میلیاردی از آسیب دیدگان کرونایی و قشر آسیب پذیر جامعه، از محل درآمد موقوفات استان یزد است.

زارع زاده تصریح کرد: غفلت ما از وقف و عدم حمایت مجموعه دولت در دوره های مختلف از وقف، موجب شده است تا یک سری از موقوفات از بین رفته، تبدیل به ملک شده و در نهایت بهره وری لازم را از موقوفات نداشته باشیم.

لذا اگر ظرفیت وقف احیا و به فعلیت برسد بخش عمده ای از معضلات را می تواند حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 18 میلیاردی اوقاف از آسیب دیدگان کرونایی

حمایت 18 میلیاردی اوقاف از آسیب دیدگان کرونایی