مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-02سياسي

تشکیل کمیته برای رفع ابهامات عضویت در کمیسیون های تخصصی


در جلسه این هیئت مقرر شد کمیته ای متشکل از اعضای هیئت رییسه و کمیسیون آیین نامه داخلی و چند نفر از کارشناسان فنی مجلس برای رفع ابهامات درباره عضویت در کمیسیون های تخصصی تشکیل شود.

- محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز هیأت رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع درخواست شعبه 12 برای دادن فرصت به منظور بررسی اعتبارنامه منتخبین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گوی افزود: در این جلسه مقرر شد تا به منظور بررسی اعتبارنامه تنها منتخب باقی مانده در این شعبه و جمع بندی موضوع پنج روز کاری دیگر به شعبه 12 فرصت داده شود.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه امروز موضوع ابهامات و سؤالات درباره امتیازدهی نمایندگان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرهنگی خاطرنشان کرد: در بررسی های انجام شده در این جلسه مقرر شد تا کمیته ای متشکل از چند نفر از اعضای هیأت رییسه چند نفر از اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و چند نفر از کارشناسان فنی مجلس رای رفع ابهامات و سؤالات درباره امتیازدهی به نمایندگان برای عضویت در کمیسیون های تخصصی تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته برای رفع ابهامات عضویت در کمیسیون های تخصصی

تشکیل کمیته برای رفع ابهامات عضویت در کمیسیون های تخصصی