مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-02سياسي

سازمان تبلیغات حلقه واسط مطالبات مردم درخصوص فقر،تبعیض و فساد است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در این سازمان حلقه واسطی برای رساندن صدا و مطالبات مردم در خصوص فقر و تبعیض و فساد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر خود به غیزانیه اهواز و در جمع گروه های جهادی شهرستان بندر ماهشهر با تاکید بر اهمیت حضور گروه های جهادی در مناطق محروم عنوان کرد: شکل گیری این دیدار، ابتدا برای عرض خداقوت به شما جهادگران است و به دستان شما گروهای جهادی و به فضل خدا اتفاقات بزرگی اتفاق افتاده و خواهد افتاد.

وی افزود: ما مسئولان موظفیم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت و تاکیدات شما عناصر جهادی باعث می شود تا ما جدی تر مسائل را پیگیری کرده و وارد میدان شویم.

قمی با تاکید بر جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در این فضا اذعان کرد: ما در این سازمان حلقه واسطی برای رساندن صدا و مطالبات شما در خصوص فقر و تبعیض و فساد هستیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان وظیفه مطالبه گری در مقابل مسئولین تصریح کرد: باید بر سر مسئولانی که با بی تدبیری باعث ایجاد این فضا شده اند فریاد زد چون با این راه مطالبه و صدای شما شنیده خواهد شد و وظیفه ما این است که بنا به دسترسی هایی که داریم صدای شما را به مسئولین امر برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات حلقه واسط مطالبات مردم درخصوص فقر،تبعیض و فساد است

سازمان تبلیغات حلقه واسط مطالبات مردم درخصوص فقر،تبعیض و فساد است