مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-02سياسي

تعامل تبلیغات اسلامی و اوقاف اهرم پیشرفت فرهنگی جامعه است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تعامل سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه اهرم پیشرفت فرهنگی جامعه است و بایستی با قوت و جدیت استمرار یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد روح الامینی ظهر سه شنبه در نشست با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در سخنانی، هماهنگی و هم افق بودن سازمان تبلیغات اسلامی با اوقاف و امور خیریه را از نقاط مثبت و عامل پیشرفت فعالیت های فرهنگی در جامعه عنوان کرد.

وی افزود: همکاری فی مابین اوقاف و امور خیریه با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه توسعه شبکه تبلیغی و اختصاص بخشی از درآمد موقوفات به امور عام المنفعه در حوزه فرهنگی و دینی باعث جبران کمبودهای ناشی از ناکافی بودن اعتبارات در بخش فرهنگ بوده و این خود، کمک بزرگی به دولت است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی هم افزایی بین سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه را از عوامل مؤثر در پیشبرد اهداف سازمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: تفاهم نامه بین سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه در خصوص سپردن موقوفات به امنا و توجه به نیت واقفان در امور تعزیه داری و عزاداری و فعالیت های تبلیغی برای هر دو سازمان بسیار مؤثر و کارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل تبلیغات اسلامی و اوقاف اهرم پیشرفت فرهنگی جامعه است

تعامل تبلیغات اسلامی و اوقاف اهرم پیشرفت فرهنگی جامعه است