مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-02اقتصادي

دادرس: اگر بگذارند خودکفایی در تولید گوشت ممکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، افشین صدر دادرس مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی دام سبک کشور اظهار کرد: سطح مراتع کشور برای چرای دام رو به کاهش و لازم است که گوسفندداران از دامداری سنتی به سمت دامداری صنعتی بروند تا میزان بهره وری و .

- مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های دام سبک با بیان اینکه با روند فعلی توزیع نهاده ها در 4 تا 5 ماه آینده با مشکل تأمین گوشت مواجه می شویم ، گفت: نظام توزیع نهاده های دامی کارایی لازم را ندارد و کاملاً به هم خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، افشین صدر دادرس مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی دام سبک کشور اظهار کرد: سطح مراتع کشور برای چرای دام رو به کاهش و لازم است که گوسفندداران از دامداری سنتی به سمت دامداری صنعتی بروند تا میزان بهره وری و ضریب تولید نیز افزایش یابد.

وی افزود: اتحادیه تلاش می کند تا با ورود دانش و روش های جدید تولید در میان دامداران سبک، بهره وری تولید در این بخش را افزایش دهد.

ارز واردات گوشت را به تولیدکنندگان تسهیلات کم بهره دهند، خودکفا می شویم صدر دادرس اظهار داشت: بر اساس تجربه 29 ساله ای که در کار با دام سبک و تولیدکنندگان آن دارم، اعلام می کنم در صورت جایگزینی ارز اختصاصی به واردات گوشت قرمز و دام زنده با اعطای تسهیلات کم بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادرس: اگر بگذارند خودکفایی در تولید گوشت ممکن است

دادرس: اگر بگذارند خودکفایی در تولید گوشت ممکن است