مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-02سياسي

حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست استان سمنان الزامی است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال و کمک دستگاه های اجرایی به این مقوله، گفت: حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک در سالن کوثر استانداری سمنان، با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، ابراز داشت: هماهنگی دستگاه های اجرایی استان در جذب سرمایه گذار و همراهی با فعالان اقتصادی در ماه های گذشته ارزنده و مطلوب است.

وی افزود: اجرای دقیق ملاحظه های زیست محیطی با توجه به سبک زندگی کنونی اجتناب ناپذیر است و بر اساس رهیافت های قانونی تمامی مسائل باید در این حوزه در گام اجرایی قرار گیرد.

معاون استاندار سمنان گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی استان رعایت چارچوب های زیست محیطی را جزیی از برنامه های کاری خود می دانند و نسبت به جایگاه محیط زیست ارزش قائل هستند.

خجسته پور ابراز کرد: در کنار توجه به قوانین در حوزه محیط زیست، باید در سال جهش تولید حمایت های ویژه ای از واحدهای تولیدی و صنعتی استان شود و دستگاه های اجرایی تمام قد در کنار فعالان اقتصادی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست استان سمنان الزامی است

حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست استان سمنان الزامی است