مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-02سياسي

مردم و جوانان باید نسبت به وقایع تاریخ معاصر آگاه شوند


وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با استفاده از رسانه ها در حال تغییر تاریخ معاصر هستند، گفت: مردم و جوانان باید نسبت به وقایع تاریخ معاصر آگاه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در نشست پرچم داران انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ورامین برگزار شد، اظهار داشت: باید مسئولان فرهنگی کشور در خصوص تاریخ معاصر مردم را آگاه کنند چرا که دشمنان و معاندین نظام در حال تعویض تاریخ هستند، در خارج از کشور اقدام به چاپ کتاب های مختلف به نفع خود می کنند تا ذهن مردم را نسبت به نظام و انقلاب عوض کند.

حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب از شهدای 15 خرداد و مردم ورامین یاد می کنند و قیام 15 خرداد را مبدا قیام و نقطه عطف پیروزی انقلاب می داند.

وی افزود: هر روز اقتدار نظامی ایران در جهان در حال افزایش است و ارسال 5 کشتی محموله نفتی ایران به آمریکای لاتین نشان دهنده این اقتدار است و به حرف کشورهای استکباری گوش نکردن و توانست اقتدار خود را به دنیا نشان دهد.

کارشناس فرهنگی عنوان داشت: 15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است، وقتی خون مردم در قیام 15 خرداد سال 42 بر زمین ریخته شد رژیم پهلوی نتوانست کشتار این مردم را پنهان کنند و قیام این مردم در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و جوانان باید نسبت به وقایع تاریخ معاصر آگاه شوند

مردم و جوانان باید نسبت به وقایع تاریخ معاصر آگاه شوند