مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-02سياسي

قرچک در وضعیت سفید کرونایی است


فرماندار قرچک با اعلام وضعیت سفید این شهرستان در شرایط کرونایی از مردم خواست همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک با اعلام وضعیت سفید این شهرستان در شرایط کرونایی از مردم خواست همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.

بهمن خطیبی بعد از ظهر سه شنبه 13 خرداد ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار کرد: علاوه بر خدماتی که در طول این مدت در حوزه درمان اتفاق افتاد در حوزه پیشگیری نیز شاهد اقدامات خوبی در شهرستان بودیم که با همکاری تمامی ادارات، ارگان ها و گروه های مختلف اجتماعی صورت گرفت و همچنین شاهد همدلی گسترده ای در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا هستیم.

وی افزود: با توجه به توصیه های وزارت بهداشت و درمان مبنی بر احتمال شیوع گسترده این ویروس در فصول پاییز و زمستان نباید هیچ گاه از رعایت دستورالعمل های بهداشتی غافل شد و سلامت فردی و دیگر افراد جامعه را به خطر انداخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ضمن تسلیت این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: قرچک مشهد شهدای 15 خرداد بوده و خدمت در این دیار افتخاری بزرگ محسوب می شود وهمچنین بار امانتی که شهدا به ما محول کردند را دوچندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک در وضعیت سفید کرونایی است

قرچک در وضعیت سفید کرونایی است