مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-02سياسي

15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است


وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید تاریخ معاصر را به جوانان آموزش دهیم ، دشمنان نظام و کشورهای استکباری با استفاده از رسانه های معاند و چاپ کتاب در حال تغییر تاریخ معاصر هستند.

- ایسنا/تهران وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید تاریخ معاصر را به جوانان آموزش دهیم ، دشمنان نظام و کشورهای استکباری با استفاده از رسانه های معاند و چاپ کتاب در حال تغییر تاریخ معاصر هستند.

سید محمد حسینی ظهر سه شنبه 13 خرداد در نشست پرچمداران انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظها ر کرد: باید مسئولان فرهنگی کشور در خصوص تاریخ معاصر مردم را آگاه کنند چرا که دشمنان و معاندین نظام در حال تعویض تاریخ هستند، در خارج از کشور اقدام به چاپ کتابهای مختلف به نفع خود می کنند تا ذهن مردم را نسبت به نظام و انقلاب عوض کند.

حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب از شهدای 15 خرداد و مردم ورامین یاد می کنند و قیام 15 خرداد را مبدا قیام و نقطه عطف پیروزی انقلاب می داند.

وی افزود: شما می بینید روز به اقتدار نظامی ایران در جهان درحال افزایش است و ارسال 5 کشتی محموله نفتی ایران به امریکای لاتین نشان دهنده این اقتدار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است

15 خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است