مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-02ورزشي

تاکید امام جمعه بوشهر بر اشتغال زایی برای جوانان استان


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بر اشتغال زایی برای جوانان استان، حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی، - ایجاد دانشکده نفت و هماهنگی با فضای کلان استان توصیه کرد.

آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در ایران به عنوان پایتخت انرژی کشور محسوب می شود، اظهار کرد: استان بوشهر هم تولید کننده و هم صادر کننده انرژی است و کمتر استانی در کشور این چنین است آن هم در حیاتی ترین جغرافیای ایران که حوزه خلیج فارس است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: به همین جهت نقش استان بوشهر با وجود دو حوزه انرژی اتمی و انرژی فسیلی و صنایع پایین دستی در کشور خیلی مهم است.

امام جمعه بوشهر گفت: پارس جنوبی و حوزه انرژی و صنایع اقماری آن در استان بوشهر، هم در زمینه اشتغال زایی در استان خیلی نقش مهمی ایفا می کند و هم در حوزه تولید محصولات استراتژیک خیلی نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: زمینه درآمد زایی حوزه انرژی استان در سطح ملی نقش مهمی دارد و مایه اقتدار ایران است به همین خاطر منطقه ویژه انرژی پارس باید همیشه در یک آرامش جهت رشد تولید به سر ببرد و الحمدالله ما در سال های اخیر همیشه نگران تسهیم گاز بین ایران و قطر بوده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه بوشهر بر اشتغال زایی برای جوانان استان

تاکید امام جمعه بوشهر بر اشتغال زایی برای جوانان استان