مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-02سياسي

«تا همیشه» و «روز ماندگار» از صدا و سیمای یزد پخش می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد از پخش ویژه برنامه های «تا همیشه» و «روز ماندگار» از صدا و سیمای مرکز یزد به مناسبت 14 و 15 خرداد خبر داد.

- یزد ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد از پخش ویژه برنامه های تا همیشه و روز ماندگار از صدا و سیمای مرکز یزد به مناسبت 14 و 15 خرداد خبر داد.

احمد پهلوانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: تلاش صدا و سیمای مرکز یزد در این ایام، معرفی و تبیین بهتر اندیشه های امام راحل به مخاطبان است.

وی افزود: در همین راستا ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده که این برنامه ها با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی و معرفی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان الگویی انقلابی و کاربردی برای تمامی اقشار جامعه از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد: ویژه برنامه تا همیشه در روز 14 خردادماه و ویژه برنامه روز ماندگار در روز 15 خردادماه از شبکه استانی صدای مرکز یزد پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تا همیشه» و «روز ماندگار» از صدا و سیمای یزد پخش می شود

«تا همیشه» و «روز ماندگار» از صدا و سیمای یزد پخش می شود