مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-02سياسي

لیست رستوران های خوب مشهد در سایت ها و اپیلیکیشن ها


سفر به مشهد از تمام نقاط ایران و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در میان ما ایرانی ها و زائرین کشورهای دیگر که با تور مشهد به ایران می آیند جایگاه ویژه ای دارد.

- سفر به مشهد از تمام نقاط ایران و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در میان ما ایرانی ها و زائرین کشورهای دیگر که با تور مشهد به ایران می آیند جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام توریاب، این مجموعه سعی کرده، جدا از بعد زیارتی مشهد که واقعا لذت بخش است تجربه یک غذای خوب را که از نظرات میلیون ها مسافر تورهای مشهد جمع آوری شده، در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا در سفر با .

(برترین رستوران های مشهد با نظرات شما) 1 رستوران پسران کریم آدرس رستوران: بلوار سجاد، خیابان فرهاد 22، انتهای کوچه سمت راست تماس و رزرو: 05137685053 و 05137623450 رستوران پسران کریم در خیابان طالقانی در سال 1359 با مدیریت کریم افتتاح شده ولی سالها بعد نقل مکان به آدرس بلوار خیام 23 نمود از آن زمان تاکنون در آدرس جدید به فعالیت خود ادامه می دهد و اکثرا مشتریان این رستوران از طعم و مزه این رستوران در کنار کیفیت خوب مواد غذایی آن احساس رضایت نموده اند.

شما نیز اگر از مشتریان این رستوران بودید نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست رستوران های خوب مشهد در سایت ها و اپیلیکیشن ها

لیست رستوران های خوب مشهد در سایت ها و اپیلیکیشن ها