مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-02سياسي

ایجاد مدیریت یکپارچه پژوهشی در شهرداری تهران


رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به فعالیت سامانه پژوهشیار و ثبت همه پژوهش های انجام شده در آن گفت: این سامانه کمک خواهد کرد تا به مدیریت یکپارچه پژوهش در شهرداری تهران دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، مجید فراهانی در دومین گردهمایی آشنایی ذیحسابان شهرداری تهران با حضور  محمد حسین بوچانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، زارع علی، مدیر کل اموال شهرداری تهران و 69 نفر از ذیحسابان سازمان ها، مناطق 22گانه، شرکت ها و معاونت های مدیریت شهری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ذیحسابان در شرایط سخت مالی وظیفه سنگین نظارت بر چگونگی هزینه کرد بودجه شهرداری تهران را برعهده دارند.

وی با اشاره به تبصره 26 قانون بودجه سال 99 شهرداری تهران ادامه داد: در این بند از قانون بودجه سال 99 شهرداری تهران تاکید شده است تمامی پژوهش هایی که در شهرداری تهران انجام می شود، با هماهنگی بیشتری با مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اجرا شود.

دبیر کمیته بودجه شورای شهر تهران با اشاره به تجربه انجام پروژه های پژوهشی در شهرداری تهران در سال های گذشته بیان کرد:  یکی از مشکلات تاریخی شهرداری تهران در سال های گذشته تعریف پروژه های مطالعاتی و پژوهشی تکراری و یا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مدیریت یکپارچه پژوهشی در شهرداری تهران

ایجاد مدیریت یکپارچه پژوهشی در شهرداری تهران