مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-02حوادث

امکانات اطفای حریق با توجه به حجم آتش سوزی در جنگل ها و مراتع محدود است


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور اعلام کرد: امکانات اطفای حریق با توجه به حجم آتش سوزی در جنگل ها و مراتع محدود است و تنگناهای اعتباری جهت تامین بالگرد در مناطق صعب العبور و کوهستانی، - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور اعلام کرد: امکانات اطفای حریق با توجه به حجم آتش سوزی در جنگل ها و مراتع محدود است و تنگناهای اعتباری جهت تامین بالگرد در مناطق صعب العبور و کوهستانی، مشکل اساسی سازمان جنگل هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی عباس نژاد گفت: سازمان جنگل ها، پیش بینی های لازم را از ابتدای فروردین ماه امسال کرده بود و از نیمه فروردین جلسات متعددی به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس جهت مدیریت بحران حریق و پیشگیری از آن با مدیران منابع طبیعی کشور برگزار کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: بارندگی های خوب ابتدای سال موجب افزایش پوشش گیاهی علفزارها در مراتع و جنگل ها شد و با گرم شدن هوا و ورود افراد در داخل طبیعت و بعضاً بی احتیاطی در روشن و خاموش کردن آتش سبب بروز حریق در جنگل ها شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی بیشترین وقوع آتش سوزی از ابتدای سال تا کنون را در استان های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و خاطرنشان کرد: وقتی می بینیم بسیاری از اقدامات را می توانیم برای پیشگیری و یا اطفای حریق انجام دهیم اما بخاطر محدودیت در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات اطفای حریق با توجه به حجم آتش سوزی در جنگل ها و مراتع محدود است

امکانات اطفای حریق با توجه به حجم آتش سوزی در جنگل ها و مراتع محدود است