مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-02سياسي

همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم/ مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند


نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تقصیرها را نباید سر تحریم ها بگذاریم و خودمان نیز در همین جایگاه مجلس می توانیم اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت کشور انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با اشاره به شکل گیری مجلس یازدهم، گفت: امروز در نخستین روزهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مفتخرم در محضر مجلس ولایی، انقلابی و جهادی ملت ایران نطقم را آغاز کنم.

وی افزود: عزت، کرامت، اقتدار و انسانیت و احیای اسلام مدیون عظمت نهضت عظیم امام خمینی(ه) است و رحلت غمناک بنیانگذار جمهوری اسلامی را به تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می کنم و برای نایب بر حق ایشان امام خامنه ای که همیشه محبوب بوده و محبوب خواهد ماند، آرزوی توفیق دارم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس تاکید کرد: برای سال آینده همین ساعت و تاریخ ما باید کارنامه داشته باشیم و به امام عزیز و شهیدان بگوییم چه کار کرده ایم و دیگران را متهم نکنیم و بگوییم خودمان چه کار کرده ایم.

عیسی زاده ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود،گفت: ای دوستان نماینده، دیار من هنوز بوی بهشت می دهد و باب شهادت بسته نشده است و مردان و زنان حوزه انتخابیه من 40 سال است در مقابل دشمنان مقاومت کرده اند و عزیزان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم/ مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند

همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم/ مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند