مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-02اقتصادي

18 درصد سرمایه گذاری خارجی کشور در زنجان صورت گرفته است


 از مجموع کل سرمایه گذاری های خارجی در کشور، 18 درصد در استان زنجان صورت گرفته است که نشان از تلاش گسترده مجموعه مسئولان برای توسعه استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با بیان اینکه از مجموع کل سرمایه گذاری های خارجی در کشور، 18 درصد در استان زنجان صورت گرفته که نشان از تلاش گسترده مجموعه مسئولان استان برای توسعه استان است، گفت: سرمایه گذاران خارجی ورود خوبی به سرمایه گذاری در استان داشته اند و در حال حاضر ساخت شهرک صنعتی ترک ها در استان زنجان ساخته می شود.

وی افزود: ویژگی ها و شرایط استان زنجان زمینه مناسبی برای سرمایه گذاران است و در این خصوص سرمایه گذاران خارجی استقبال خوبی از سرمایه گذاری در استان دارند.

حقیقی تحقق اهداف شعار جهش تولید را نیازمند تعامل و همراهی همه بخش هایعنوان کرد و با بیان اینکه گام مؤثری در استان برای تحقق شعار جهش تولید صورت گرفته است، افزود: تلاش تمام مدیران استان در دستگاه های مختلف برای تحقق جهش تولید است و از همه ظرفیت های استان در این زمینه استفاده می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه سیستم بانکی فعالیت های مؤثری را در زمینه رونق و جهش تولید در استان داشته، تداوم فرایند موجود را به عنوان یک اصل مهم موردتاکید قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 درصد سرمایه گذاری خارجی کشور در زنجان صورت گرفته است

18 درصد سرمایه گذاری خارجی کشور در زنجان صورت گرفته است