مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02سياسي

نامه دفتر تحکیم وحدت درباره رسیدگی به بحث شفافیت در قراردادهای صداوسیما


اتحادیه دفتر تحکیم وحدت درباره رسیدگی به بحث شفافیت در قراردادهای صداوسیما نامه ای را خطاب به حجت الاسلام درویشیانرییس سازمان بازرسی کل کشور ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت درباره رسیدگی به بحث شفافیت در قراردادهای صداوسیما نامه ای را خطاب به حجت الاسلام درویشیانرییس سازمان بازرسی کل کشور ارسال کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:  جناب حجت الاسلام و المسلمین درویشیان  رییس محترم سازمان بازرسی کل کشور سلام علیکم همانطور که مستحضرید با استناد به بند (ب) ماده 3 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد ، سازمان صداوسیما مکلف بوده است که متن قراردادهای مربوط به معاملات متوسط و بالاتر موضوع قانون برگزاری مناقصات که به روش مناقصه، مزایده، ترک تشریفات و غیره منعقد می گردد و همچنین اسناد و ضمائم آنها و هرگونه الحاق، اصلاح، فسخ، ابطال و خاتمه قرارداد پیش از موعد و تغییر آن و نیز کلیه پرداختها، را در پایگاه اطلاعات قراردادها ثبت کند.

این پایگاه از چند سال پیش توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور راه اندازی شده و امکان بارگذاری متن قراردادهای موضوع این بند فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دفتر تحکیم وحدت درباره رسیدگی به بحث شفافیت در قراردادهای صداوسیما

نامه دفتر تحکیم وحدت درباره رسیدگی به بحث شفافیت در قراردادهای صداوسیما