مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02سياسي

خط امام راحل ریشه در اندیشه های ناب توحیدی دارد


معاون هماهنگ کننده دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: خط و راه امام راحل ریشه در اندیشه های ناب توحیدی و انبیای الهی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رسولی ظهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تأثیرگذاری تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) بر پیشبرد اهداف جامعه اسلامی ضمن اشاره به اینکه در تبعیت از یک مسیر قدم نخست شناخت است، اظهار کرد: به همین دلیل شناخت اندیشه های امام راحل و اهدافی که ایشان در راستای تشکیل جامعه اسلامی داشتند، نخستین قدم برای عملیاتی کردن اهدافشان در جامعه اسلامی است.

وی گفت: اگر راه، هدف و اندیشه هایی که امام راحل به واسطه آن انقلاب کرده و حرکتی اسلامی را تشکیل داده اند در جامعه به درستی تبیین شود، نمایان شدن زیبایی های حاصل از این اندیشه ها که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است عاملی در جذب مردم نسبت به این مکاتب است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز افزود: اگر اهداف و اندیشه های بنیانگذار انقلاب در جامعه برای مردم نمایان شود، همان مردم به دنبال پیاده سازی و عملیاتی کردن این اهداف رهبر دینی و الهی در جامعه می روند.

حجت الاسلام رسولی در بخش دیگری در خصوص اهمیت آشنایی جوانان جامعه با آرمان های امام راحل تاکید کرد: جوانانی که با اندیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط امام راحل ریشه در اندیشه های ناب توحیدی دارد

خط امام راحل ریشه در اندیشه های ناب توحیدی دارد