مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-02اقتصادي

اسامی بازنشستگان کشوری واجد دریافت وام ضروری اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود مرتضایی فرد، گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله دوم 98 در اردیبهشت اقدام به ثبت نام وام ضروری کردند، - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از مشخص شدن نتایج ثبت نام متقاضیان دومین مرحله وام ضروری 7 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود مرتضایی فرد، گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله دوم 98 در اردیبهشت اقدام به ثبت نام وام ضروری کردند، از امروز (سه شنبه 13 خرداد 99) می توانند برای مشاهده نتایج ثبت نام و زمان بندی پرداخت وام واجدین شرایط به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.

ir مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به پایان ثبت نام مرحله دوم وام ضروری، تمامی متقاضیانی که طبق شرایط اعلام شده واجد شرایط پرداخت شناخته شده باشند، طی 7 ماه و به ترتیب اولویت از خرداد تا آذرماه 99 مبلغ 7 میلیون تومان تسهیلات، به حساب آن ها واریز خواهد شد.

مرتضایی فرد با تأکید بر اینکه متقاضیان واجد شرایط برای دریافت وام خود نیاز به مراجعه به بانک صادرات ندارند، گفت: وام ضروری واجدین شرایط طبق مرحله و زمان بندی اعلام شده در سامانه، به حساب بانکی که از آن حقوق دریافت می کنند واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی بازنشستگان کشوری واجد دریافت وام ضروری اعلام شد

اسامی بازنشستگان کشوری واجد دریافت وام ضروری اعلام شد