مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-02سياسي

مشکل کشور با مدیریت پیر و خسته برجامی حل نمی شود/ راه شکست تحریم موشک است


با وجود مدیریت خسته و پیر سرمایه داری و برجامی هیچ زمانی مشکل کشور حل نمی شود و باید به سراغ تفکر مقاومت برویم.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با وجود مدیریت خسته و پیر سرمایه داری و برجامی هیچ زمانی مشکل کشور حل نمی شود و باید به سراغ تفکر مقاومت برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس، گفت: از ملت بزرگ ایران به سبب شرکت در انتخابات مجلس به ویژه از مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس سپاس فراوان داریم که به نوکران خویش برای خدمت بیشتر اعتماد کردند.

وی افزود: وجود مشکلات در کشور را هیچ کس نمی تواند انکار کند، اما ریشه مشکلات کشور در کجاست؟ دو تفکر در کشور بر سر مدیریت با یکدیگر اختلاف دارند.

تفکر اول، تفکر حاکم است همانند تفکر آقای روحانی و دوستان ایشان، این تفکر با ادعای تعامل روی کار آمد و اعلام کرد دیگران به سراغ تقابل رفته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: اگر تعامل به معنای ارتباط است چرا در آغاز کار دولت با وجود تاکید مقام معظم رهبری برای ارتباط با کشورهای منطقه و بازار چند صد میلیونی آنها ارتباطی برقرار نشد، جواب این سوال یک کلمه است تعامل به معنای ارتباط با کشورهایی مانند آمریکا، آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کشور با مدیریت پیر و خسته برجامی حل نمی شود/ راه شکست تحریم موشک است

مشکل کشور با مدیریت پیر و خسته برجامی حل نمی شود/ راه شکست تحریم موشک است