مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-02ورزشي

فعالیت کاتاروهای قم آغاز شد


دبیر هیأت کاراته استان قم از آغاز فعالیت مجدد بخش کاتای این رشته ورزشی بعد از سه ماه تعطیلی اماکن به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- سعید برخوردار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در این سه ماه هیچ فعالیتی در خانه کاراته به عنوان مرکز اختصاصی برنامه های هیات انجام نشد اما بر اساس اطلاعیه شماره 16 ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت های کاراته تنها در بخش کاتا آزاد اعلام شده و بلامانع است اما بخش کومیته هنوز مجوز فعالیت ندارد.

وی اضافه کرد: در مناطق زرد فعالیت باشگاه های ورزشی در تمام رشته ها غیر از بوکس، تکواندو در بخش های کیوروگی و مبارزه، کاراته در قسمت کومیته یا مبارزه، جودو، کبدی، کشتی، ووشو در بخش ساندا و سبک های برخوردی زیر مجموعه فدراسیون انجمن های  ورزش های رزمی، کونگ فو و هنرهای رزمی و انجمن های رزمی در فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین استخرهای سرپوشیده آزاد اعلام شده است.

دبیر هیأت کاراته استان قم در ادامه به برگزاری نخستین دوره مسابقات نقاشی به مناسبت روز جهانی قدس همراه با جوایز یک میلیون ریالی به نفرات اول هر رده سنی اشاره کرد و افزود: این رقابت در بخش بانوان با شعار من ورزشکار از ملت مظلوم حمایت می کنم به شکل مجازی برگزار شد و داوری آن را خانم ها عطیه فراهانی، فائزه چیتگرها، آرزو شریفی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کاتاروهای قم آغاز شد

فعالیت کاتاروهای قم آغاز شد